October 1, 2003

då det redan finns en tråd som heter Vad heter låten-tråden...
Men ingen Vad heter filmen-tråden så tänkte jag att what the heck.
jag vet att jag har iallafall saknat en sån liknande tråd... Jag börjar med att fråga, det är visserligen ingen film utan en serie som gick på svt förut. Det var om ett fotbollslag som harvade i de nedre divisionerna i england men som plötsligt vinner en stor pengavinst. Vad heter serien ? kommer ihåg att jag gillade den riktigt mycket..
Jag är faktiskt granne med Plupp..
March 1, 2004

Jontez wrote: Vad heter filmen med 2 killar som åker runt och dödar massa killar som har gjort olagliga saker, och som sedan ber en bön efter varje "uppdrag". En polismann märker sedan vad dom gör och gillar det, eftersom alla onda människor försvinner. Vilken är det?
The Boondock Saints.. Du har den

May 17, 2002

festisMER wrote: [quote=Jontez]Vad heter filmen med 2 killar som åker runt och dödar massa killar som har gjort olagliga saker, och som sedan ber en bön efter varje "uppdrag". En polismann märker sedan vad dom gör och gillar det, eftersom alla onda människor försvinner. Vilken är det?
liknar lite upplägget i den värdelösa filmen CounterFroce. Vad ni än gör, se inte den! Kom ihåg att jag varnade er!
January 15, 2002

festisMER wrote: [quote=Jontez]Vad heter filmen med 2 killar som åker runt och dödar massa killar som har gjort olagliga saker, och som sedan ber en bön efter varje "uppdrag". En polismann märker sedan vad dom gör och gillar det, eftersom alla onda människor försvinner. Vilken är det?
Aha, jag *host* köpte den utan att veta vilken det var, men nu vet jag, tack. Vi såg filmen hos dig förut va?
March 1, 2004

Jontez wrote: [quote=festisMER][quote=Jontez]Vad heter filmen med 2 killar som åker runt och dödar massa killar som har gjort olagliga saker, och som sedan ber en bön efter varje "uppdrag". En polismann märker sedan vad dom gör och gillar det, eftersom alla onda människor försvinner. Vilken är det?
Aha, jag *host* köpte den utan att veta vilken det var, men nu vet jag, tack. Vi såg filmen hos dig förut va?
Hehe, nja. Jag tror att det var hos Pierre.. Chrippa som tog med sig den.

May 17, 2002

pewe` wrote: Det var alltså ett fotbollslag som tilsammans vann en massa pengar.. Det blev bråk om vad dom skulle göra med dessa pengar. Satsa på klubben eller bara slösa dom ? Absolut ingen som såg den ?
om den var svensk eller engelsk så kan jag ha sett den, var den amerikansk så har jag garranterat inte sett den.. Mins du dess ursprung?
June 28, 2001

jag kan tipsa o att det går o söka efter Plot på http://www.imdb.com/
1 Guest(s)