March 9, 2004

Fan vad soft
Det var vattenkrig i hela skolan i dag.
Det började med några vattenballonger i skolan, men det dröjde inte mer än 30 sec så var minst 6 lärare där. Men det stoppade inte alla elever, utan nästa fas sattes i verk. Nästan alla i högstadiet sprang ut på skolgården där det fanns en massa STORA pölar sen regnet. Folk drog ner varandra i vattenpölarna och sprang i väg och hämtade påsar, så dom fick upp det gamla smutsiga vattnet från marken. Det hade nu bildats en stor folkgrupp som stod och tittade på. Solklart så attackerade alla. Det hela var en väldigt skoj syn, medan man betraktade det från säkert avstånd. Det var nämligen vi nior som hade planerat det hela. Okej, inte alla men alla visste i alla fall om det.
Det roliga var att det typ bara var 5-7 st som kastade och sprutade vatten och det var typ 100 st offer
Det dröjde inte länge innan det hela spårade ut och en galen liten 7:a kom utspringande med brandsläckare och tröck på knappen. Men det var inte bara det. En tjej hade tagit en påse med vatten och jagade en annan, som sprang upp mot entrén där flera lärare stod. Solklart tänkte hon sig inte för och släppte påsen med vattnet. Splash. Genast började tjejläraren skrika. Jag citerar: "DET DÄR SKULLE DU INTE HA GJORT", och hon började springa efter, men hon hade inte en chans i huvud taget.
Jag har inte sett tjejen något mer än
Det var ungefär då det hela slutade.
Ps till alla som kommer kommentera det här inlägget.
1. Jag var inte med. Så inga klago mål
2.Kom åt någon knapp på tangentbordet så jag inte kan rätta felslag + att min stavning suger. :eye:
(jag fick nästan en nervöst sammanbrott och fixade lite särskrivningar, interpunktion och stavfel./denstore)
February 21, 2003

helt klart fett roligare än att sitta på jobbet idag
creds helt klart creds
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
December 26, 2002