February 12, 2002

Börja nominera så sätter ja upp en röstning när jag anser att nog med folk blivit nominerade (d.v.s. tills mitt namn är med )...
-=*ThE_cRoW*=- wrote: -----------------------------------------------------------------------
- HELIX
- skiroy |
- Öwall
- keffing
- Spindel
- Steel
- -=*ThE_cRoW*=- |||||||||||||||||| ( från röstningen där uppe... )
![]()
8)
- Pim_
- Zaver
- Mind
- heimdal
- BelGarath
- MrWeizel
- Ogrebeast
- Hauk (Bubblare) |
- Vaniljflickan ( Bara så ingen kommer med nå köns snack)
- Colic
- [Gamepredator] Sulan ||
- denstore |
Sket i att sätta upp en omröstning,, eller rättare sagt jag satte upp en..
Ni ser här ovan villka ni har att rösta på,, lägger till en pinne för varje röst de får å en röst per person..

February 12, 2002

Twinsen wrote: Tuff är nog inte ett ord jag skulle använda för att beskriva en person. Respektfull är isåfall enligt mig en bättre beskrivning, men det var inte det saken handlade om. Så jag har ingen nominering att komma med.
OK. Men nu menar jag tuff, som i cool som i respektingivande på det andra sättet..

February 3, 2003

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd]Jag vet inte Kråkan men jag vill nominera dig till den fulaste av dom jag sett
haha skojja bara
Måste du ha gjort om du som du påstår har perfekt syn..
Besök min porrlya å säg,, är jag inte det sexigaste du sett istället?
Jag såg din bild på gästboken...hahahaha FY FAN..nää ska inte säga något..kolla i intresse tråden eller va det nu än var...Skickade upp bild på mig precis

February 12, 2002

LorD_Kvadd wrote: Jag såg din bild på gästboken...hahahaha FY FAN..nää ska inte säga något..kolla i intresse tråden eller va det nu än var...Skickade upp bild på mig precis
Jag såg din bild också.. Kan bara säga att jag å du kör lite olika stilar,, men det är lungt..
(Ska kanske förminska bilden lite så den rymms innom ramarna i den tråden)

February 3, 2003

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd]Jag såg din bild på gästboken...hahahaha FY FAN..nää ska inte säga något..kolla i intresse tråden eller va det nu än var...Skickade upp bild på mig precis
Jag såg din bild också.. Kan bara säga att jag å du kör lite olika stilar,, men det är lungt..
(Ska kanske förminska bilden lite så den rymms innom ramarna i den tråden)
Fixade länk till bilden istället..haha är inte hemma så jag kan inte fixa bilden nu...haha joo vi kör nog olika stilar men va fan alla kan inte vara lika
2 Guest(s)