February 3, 2003

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd] haha joo vi kör nog olika stilar men va fan alla kan inte vara lika
Å tur är väl det...
LorD_Kvadd wrote:
Han har glömt bort vad tråden handlade om!
Tyst! Fuckfejs...
Naaaw tussen blev du sårad? haha nej jag bara skojjade...godkväll
March 19, 2003

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BarateaU][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=BarateaU]Perco, BarateaU, Decibel
Huh?
mja skulle mani nte skriva namn
Men du kanske skulle ta med några som man känner till.. Iaf som jag känner till..
Bara för att du inte känner till dem säger ju inget

February 12, 2002

BarateaU wrote:
Bara för att du inte känner till dem säger ju inget
De som inte känner till mig,,, eh.... De jag inte känner till menar jag är inte några som kommer bli nominerade i den här tråden,, om nu inte nån "övermänsklig" har ett finger med i spelet,, men det tvivlar jag starkt på när de gett upp hoppet om mina trådar..
August 16, 2002

UndaC lätt... sen så är han snyggast i hela NH-crew också *tihi*
edit: jävla tagnentbordshelvete...
edit2: HELIX e fett cool också... ni ska bara se alla screenshots jag har på när jag o han sexar på webbcam... top tre på hans coolhet
edit3: sen så har han en jättecool synth också
edit4: asså seriöst, jag skojjar inte... han ÄR cool
February 12, 2003

Inlägg från robbse som gör honom till kung
Tråden om MSI Megastick
robse wrote: Vad ska du ha en sån sugande sak till???
robse wrote: menar billigt skräp!köp någon bra istället
robse wrote: ha ha ha ha ä köp vad du vill istället jag lägger mig inte i men tipsar bara!!!dumt att förstöra hörseln på en dålig spelare:)
robse wrote: Du e ju fan lika sur som en gubbjävel ta och hyfsa tilldig lite innan det går illa:)lol
robse wrote: förresten glömde att du var så fattig och så synd om dig!!! köp dina lodis produkter du!!!
robse wrote: förresten bli populär bland ditt gubb gäng eller vad???
robse wrote: jävligt intressant sida bearzil
robse wrote: men jag söker fakta om grejjer till min superdata sen kanske den blir aktuell!!
robse wrote: fattar visst inte dagens slang du kaske bore gå med i john iz gubbg
äng
robse wrote: Hurru du j**la amd fjolla komma och tycka att det är tufft med stora och små bokstäver kan du dra åt det där du inte våga säga din j**la ärketönt
robse wrote: att veta att amd får stor spö av intel krävs inte många iq till och att skydda en sån som john känns jävligt moget skaffa dig lite liv utanför dina stora och små bokstäver så slipper du säkert tänka på dom
robse wrote: tycker pål i robinsson är jobbigare:) jag retar inte upp mig på personersom inte gjort mig något men dessa jäklas lite med mig dock bara lite plojj men...
robse wrote: pål i robinsson är jobbigare !!!:)
robse wrote: oj trodde det var chat förlåt då x-per!!!vad tycker du själv om msi pinnen???
Haha störtskön ju
August 16, 2002

HELIX wrote: Jag nominerar keffing för att han ger mig datordelar från skroten. Sedan har han en fetare vattenkylning än mig och det är ju bara nice.. Han tycker också att det är kul att strippa lite framför webcam
du hade inte behövt skriva det där sista... men det är ju sant
2 Guest(s)