November 26, 2002

jag vill nominera rutger
ps http://cqr.nu/sebbe/fanclub/ (jag har fortfarande kvar alla pm =) )

October 16, 2003

x-per wrote: Hmm vad hette han där som skrek och gapade åt allt och alla? Han skapade typ 10 trådar i almänt som det inte stod ett skit i....typ såhär: "dhilasgh"
Han var rätt tuff men tyvärr blev han bannad :S
´
menar du min polack kompis? filip_börjesson han skapade bara nya användare tills han blev bannad på ip:t
och nu kommer han inte in på sidan alls...
February 12, 2003

Bogus^ wrote: [quote=x-per]Hmm vad hette han där som skrek och gapade åt allt och alla? Han skapade typ 10 trådar i almänt som det inte stod ett skit i....typ såhär: "dhilasgh"
´
menar du min polack kompis? filip_börjesson han skapade bara nya användare tills han blev bannad på ip:t
Hehe ja det var nog han

October 16, 2003

x-per wrote: [quote=Bogus^][quote=x-per]Hmm vad hette han där som skrek och gapade åt allt och alla? Han skapade typ 10 trådar i almänt som det inte stod ett skit i....typ såhär: "dhilasgh"
´
Hehe ja det var nog han
jag kan ju bara nämna att han är sån i verkligheten också... störande men schysst (faktiskt)...
May 23, 2003

May 5, 2004

fan detta hårdvaru forum är det mest skit snackande jag sätt.
är det någon som kan nått om datorer överhuvud taget? ser bara "allmänt" med new thred flag hela tiden hahaha fan vad det snackas och inte om hårdvara utan massa skräp som dettta. rätt kul o läsa då o då endå. :bok:

February 12, 2002

EliXyR wrote: ser bara "allmänt" med new thred flag hela tiden hahaha fan vad det snackas och inte om hårdvara utan massa skräp som dettta . rätt kul o läsa då o då endå. :bok:
I allmänt vill man ju snacka annats som roar.. Ibland vill man ju ha en verklighetsflygt från vetskapen att man innerst inne är en likblek datanörd..
Varje gång jag är framme menar du då?
2 Guest(s)