September 28, 2003

Gueno wrote: Hmm.. jag tror inte Person A vill röja Person C ur vägen.
Person A ska vinna Person B´s hjärta utan våld mot Person C.Person A hoppas verkligen att Person B ska Se Person A på ett annat sätt innom en snar framtid.
Frågan är bara Om Person B kommer göra det.
ja ja, men person B kommer inte se person A på det sättet (mördare) för att person A smet från brottsplatsen i sin 2 ton tunga BMW 7-serie bil. Och lämnade person C ihjälkörd på gatan. Och ingen vet att person A var gärningsmannen för att gärningsmannen var en smitare, som person A inte är i vanliga fall (men måste vara i detta fallet). Nu hoppas fastbullit att person A förstår detta , och gör det rätta för att få person B. :bgrin:
Gueno wrote: utan våld mot Person C.
detta är inte våld detta är vårdslöshet i trafik :bgrin: :bgrin:
February 1, 2004

fastbullit wrote: [quote=Gueno]Hmm.. jag tror inte Person A vill röja Person C ur vägen.
Person A ska vinna Person B´s hjärta utan våld mot Person C.Person A hoppas verkligen att Person B ska Se Person A på ett annat sätt innom en snar framtid.
ja ja, men person B kommer inte se person A på det sättet (mördare) för att person A smet från brottsplatsen i sin 2 ton tunga BMW 7-serie bil. Och lämnade person C ihjälkörd på gatan. Och ingen vet att person A var gärningsmannen för att gärningsmannen var en smitare, som person A inte är i vanliga fall (men måste vara i detta fallet). Nu hoppas fastbullit att person A förstår detta , och gör det rätta för att få person B. :bgrin:
Nu började det bli lite komplicerat; men vet du vad?
Sätt på den där låten A,B,C lalala D,E,F ... så ska det nog lösa sig
July 13, 2002

Gueno wrote: Hmm.. jag tror inte Person A vill röja Person C ur vägen.
Person C är alltså större än Person A ;)?
Person A borde kunna se om Person B är intresserad. Om Person B inte är det så satsa på att ignonera denna, annars Borde han introducera Person XX% och hoppas på det bästa... Person B är då mera sannolik att agera på sina instinkter än att tänka på vad som Person C skulle säga och tänka. I värsta fall finns det Personer IOWDAIDAMWOIDMI... på krogen som säkert svarar bättre på denna metod.
September 28, 2003

StarCraft wrote: [quote=fastbullit][quote=Gueno]Hmm.. jag tror inte Person A vill röja Person C ur vägen.
Nu började det bli lite komplicerat; men vet du vad?
Sätt på den där låten A,B,C lalala D,E,F ... så ska det nog lösa sig
nej, det är korrekt! kollade det flera ggr innan postning
February 23, 2004

Gueno wrote: [quote=Elias667]Bjud henne på en fika eller nått och se vart det leder... ger väl inget att nojja över vad du gjort fel!
ah crap... kom på att person C också fanns. Jobbigt :/
Skulle precis påpeka det..
Det blir förmodligen handpåläggning om jag gör det.
Har varit med om svartsjuka pojkvänner förr. :cy:
Kan du inte fika med den tjej du är intresserad av utan att bli påpucklad av dennes pojkvän så tror jag nog att efter påpucklandet kommer tjejen tycka synd om dig och tycka att du är ädel som är villig att bli påpucklad för att vinna en tjejs hjärta och helt plötsligt så levde ni lyckliga i alla era dagar.
Problem solved.
February 1, 2004

Pim_ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Pim_][quote=BarateaU]Jag är lite små betuttad i min inneboende :cy:
Och problemet är?
om han lyckas så tappar han en inkomst.
I den stora världen så behöver man inte alltid betala för sex, hoppas du oxå får uppleva det ngn gång.
^^ I diden't know that
July 13, 2002

Gueno wrote:
Men hur hittar Person A en tjej som är lika perfekt som Person B? [Image Can Not Be Found]
Person A kommer snart komma underfund med att det där med "perfekta" tjejer bara är en illusion, och så snart hans hjärna klockad ned igen kommer den inse att Person B nog inte är så himla speciell (men Person A kommer dock fortfarande vilja bonka Person B [Image Can Not Be Found]). I en kort period kommer då Person A gå runt och succesivt kolla mer och mer snett på kvinnor i allmänhet i takt med att han inser vilket konstigt släkte de kan vara ibland :bok: Person A kommer då förmodligen leka runt ett tag med en sund och lätt inställning till det (kanske skapa några Person A scenarion själv) tills han en dag *BOOM* träffar en ny person B i vilket fall allt slutar lyckligt eller vi här på NH får en uppföljare till denna tråd
Allt detta är om alla planer med den nuvarande Person B går lite mindre bra.
January 28, 2003

Timmy wrote: Jobbigt... Men jag har det jobbigt.
Jag är person A, kär i person B, person B är ihop med person C, person B gör ofta slut med person C, men hon återgår efter max en vecka till person C igen.
Vill du verkligen bli tillsammans med henne alltså?? :wide:
Låter ju verkligen som en drömtjej......
Skit i henne och hitta någon annan tjej, annars kommer du för alltid vara olyckligt kär eller bli en toffelhjälte!
4 Guest(s)