December 28, 2003

Hej, har nyss köpt ett X800GTO. Är inte så van med ati. Jag skulle vilja ha min TV-out så att bilden är klonad och när man startar en film elller liknande så går den över till helskärmstäckande på sekundära skärmen (i dettafallet då TV:n) Finns det möjligheten på ati? Funka allafall på mitt nvidia kort
Tack på förhand
//Robin
November 5, 2005

KicKFoooT wrote: Hej, har nyss köpt ett X800GTO. Är inte så van med ati. Jag skulle vilja ha min TV-out så att bilden är klonad och när man startar en film elller liknande så går den över till helskärmstäckande på sekundära skärmen (i dettafallet då TV:n) Finns det möjligheten på ati? Funka allafall på mitt nvidia kort
Tack på förhand
//Robin
Jag testade lite andra drivisar när jag skulle tweaka mitt x850..
Har för mig att det var omega drivisarna som det fanns full screen tv grejj på... som nvidia korten har på sina drivisar
värt ett försök
December 28, 2003

pphille wrote: [quote=KicKFoooT]Hej, har nyss köpt ett X800GTO. Är inte så van med ati. Jag skulle vilja ha min TV-out så att bilden är klonad och när man startar en film elller liknande så går den över till helskärmstäckande på sekundära skärmen (i dettafallet då TV:n) Finns det möjligheten på ati? Funka allafall på mitt nvidia kort
Tack på förhand
//Robin
Jag testade lite andra drivisar när jag skulle tweaka mitt x850..
Har för mig att det var omega drivisarna som det fanns full screen tv grejj på... som nvidia korten har på sina drivisar
värt ett försök
Tack så himmla mycket för tipset det funka
Tack och bock! //Robin