February 27, 2001
December 19, 2000
Tjena
De tester jag har sett visar att nästan alla MX-kort har samma prestanda (ganska exakt). Tomshardware hade en stor shootout på det och det visade sig att nästan alla kort hade identisk prestanda. Utgår man från det så borde detta kortet också ha god prestanda. Dock är det stora testet hos dem något gammalt nu, så rätta mig om jag har fel
March 11, 2001
Har ett MSI 8818 Geforce 2MX med 32mb och tv-out.
Kortet är jäkligt bra om man jämför med ett riva tnt!(hade förut). Men tycker att man klara sig bra om man inte vill vara någon värsting och satsa på GTS eller Ultra!
Säljer just nu mitt kort.. vill du köpa så kan du ta kontakt med mig på [email=mean_@hotmail.com]mean_@hotmail.com[/email]
MSI 8818 Geforce 2MX 32mb med tv-out är ett MX kort som alla andra när det gäller prestanda. Det har också medel bra klocknings förmåga.. men det som är speciellt med MSI 8818 är dess tv-out. Den har enligt tester mycket bra bildkvalité! Bättre än andra MX kort. Detta p g a
att MSI använder ett annat märke på sin tv-out än vad de flesta andra tillverkare har.
Så om du vill ha ett bra grafikkort och tänker använda tv-outen så är MSI 8818 ett mycket bra val.
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)