March 5, 2005

Kan bli lite väl mycket för för din nuvarande agg. Om du sen vill överclocka också kommer det med all sanolikhet inte funka. Satsa på ett känt märke. Många slarvar med just nätdelar trots att det är det viktigaste del i en dator. Allt annat drivs av den, och du vill inte hamna i situationen där din northQ dör och tar merd sig din dyra grafikkort. Sen ska du veta att Watt tal är ungefär som i hifi branschen, det finns 2x30W (kvalitet, känt bra märke) som låter 2 gånger högre och bättre än 2x100W (billigt märke).
June 18, 2004

Delph1 wrote: Med tanke på de positiva omdömen NorthQ fått både här på forumet och bland kompletts kunder är det nog ett agg som räcker till även om man vill prova på lite. Det som de flesta reagerar på är att det kanske inte är så tyst som det kan påstås bara.
//Andreas
Faktiskt så är detta nätagg välldigt tyst vad jag tycker iallfall.

February 12, 2003

Redzo wrote: Kan bli lite väl mycket för för din nuvarande agg. Om du sen vill överclocka också kommer det med all sanolikhet inte funka. Satsa på ett känt märke. Många slarvar med just nätdelar trots att det är det viktigaste del i en dator. Allt annat drivs av den, och du vill inte hamna i situationen där din northQ dör och tar merd sig din dyra grafikkort. Sen ska du veta att Watt tal är ungefär som i hifi branschen, det finns 2x30W (kvalitet, känt bra märke) som låter 2 gånger högre och bättre än 2x100W (billigt märke).
Om jag minns din signatur rätt så har du själv ett Q-tec 500W... vilket garanterat levererar mindre än hans North-Q 400W. Liknande system hade ni också vill jag minnas, så jag tror han klarar sig fint på 400W.
March 5, 2005

Mean Machine wrote: [quote=Redzo]Kan bli lite väl mycket för för din nuvarande agg. Om du sen vill överclocka också kommer det med all sanolikhet inte funka. Satsa på ett känt märke. Många slarvar med just nätdelar trots att det är det viktigaste del i en dator. Allt annat drivs av den, och du vill inte hamna i situationen där din northQ dör och tar merd sig din dyra grafikkort. Sen ska du veta att Watt tal är ungefär som i hifi branschen, det finns 2x30W (kvalitet, känt bra märke) som låter 2 gånger högre och bättre än 2x100W (billigt märke).
Om jag minns din signatur rätt så har du själv ett Q-tec 500W... vilket garanterat levererar mindre än hans North-Q 400W. Liknande system hade ni också vill jag minnas, så jag tror han klarar sig fint på 400W.
Min signatur ? Är du säker på att du har fått rätt kille ? Har nämligen aldrig haft en signatur...Har aldrig förståt poängen med dom, förutom att finniga tonårskillar använder sin hårdvara (som oftast mamma/pappa pröjsat för) som en slags penisförlängare. Jag har en och den är tillräcklig lång så det e lugnt för min del.

November 27, 2003

Redzo wrote: [quote=Mean Machine][quote=Redzo]Kan bli lite väl mycket för för din nuvarande agg. Om du sen vill överclocka också kommer det med all sanolikhet inte funka. Satsa på ett känt märke. Många slarvar med just nätdelar trots att det är det viktigaste del i en dator. Allt annat drivs av den, och du vill inte hamna i situationen där din northQ dör och tar merd sig din dyra grafikkort. Sen ska du veta att Watt tal är ungefär som i hifi branschen, det finns 2x30W (kvalitet, känt bra märke) som låter 2 gånger högre och bättre än 2x100W (billigt märke).
Min signatur ? Är du säker på att du har fått rätt kille ? Har nämligen aldrig haft en signatur...Har aldrig förståt poängen med dom, förutom att finniga tonårskillar använder sin hårdvara (som oftast mamma/pappa pröjsat för) som en slags penisförlängare. Jag har en och den är tillräcklig lång så det e lugnt för min del.
Du har en så gott som likadan avatar som en annan här på forumet. Därav misstaget. Tagga ner lite.
excore
//Andreas
June 18, 2004

De blir ett nytt nätagg iallfall så kan syrran ta min gamla ^^
Antec Truecontrol 550W blir nog uber
http://www.dustin.se:80/dacsap.....5010057746
2 Guest(s)