Jo men som t.ex på Hercules GeForce 256 kort så hade de lite högre orginal frekvenser på kortet.. dom busarna..
Tekniknörd som gillar att träna.
Ja men jag har aldrig haft något Asus moderkort!
Jag vet inte om de har några sådana problem överhuvudtaget nu.. det var för ca 1år sen så det är nog lungt..
Tror det var med ett Asus GeForce 256 kort som det krångla..
Jo men som sagt var så verkar det inte finnas några som helst problem med korten nu!
Om det skulle klödda så går det säkert att byta kort!
May 9, 2001
ASUS må vara det enda kortet med tv-ut video in men det betyder inte att den e bättre än något annat kort, såsom leadtek eller Elsas varianter...ok de alla 3 är bättre än POVs GF3 (ähumm.. ) Men det enda som skiljer de 3 förstnämnda kortens e typ 1 lr 2 fps (OKLOCKAT)och leadtekkortet klockar ju något högre så..... men annars skulle vilket kort
som helst av de förstnämnda vara bra förutom POV.... de har ju inte ens en hemsida..
May 10, 2001
Hmm detta är ett citat av DB
"Asus grafikkort fungerar ej särskilt väl med Abit's moderkort pga kompatibilitetsproblem Detta kan få till följd att datorn t ex hänger sig eller att grafiken allmänt fungerar dåligt. Välj alltså ett annat märke på grafikkortet om du skall ha ett Abit moderkort"
February 27, 2001
Attans jag skrev precis en fråga om abit och Asus innan jag såg att ni tog upp den frågan här...borde kanske ha läst först innan man skrev. Jag kör med asus och abit och är lite fundersam om det var så lyckad kombination men läs inlägget istället..(orkar inte skriva det igen
2 Guest(s)