April 10, 2001
Ok,, satte nu i woodoot, och det verkar ok, som ni ser så kan jag ju surfa osv. men i 3dmarks får jag probs. provade först
3dmarks-2000, där fick jag först väldigt konstiga förskjutningar i bilden, man kan säga att bilden delades up i stripes om ca 2cm vågrät, och där det var totalt osynkat.
Desutom fick jag LÄGRE poäng än med mit tntm64. borde väl dock vara tvärtom. samma sak hände även i 3dmark-2001. jag tog en skärmdump för att visa. men när jag klistrade in dumpen i paint, så var dock bilden klockren, utan förskjutningar och stripes. Jag satte i kortet, startate upp datorn. och körde installations programmet som jag tankat från 3dfx hemsida, senaste drivare. och körde allt på fabriks default.
vad är felet nu.? Helt klart så fungerar det i min pc, så ett mac kort kan det ju inte vara. jag har som sagt tidigare
celeron 633 @ 713
Nu ett Woodoo 5500 64mb
128mb ram pc133
iiyama mf8217
win98 se (engelsk)
need help before i shoot this mother fucking pc to pieces...
April 10, 2001
He he he med risk att framstå som en komplett teknik idiot, men jag måste erkänna att förskjutningarna är borta, körde GLsetup igen och då försvann det. men likväl e resultaten lika kassa fortfarande. ligger på 166mhz på kortet. vad kan bli max.? score i 3dmark2000 e ca 1550 i 3dmark 2001 e det ca 550 vad e det som e tok där?
December 23, 2000
Vad var det för version på 4in1 driverna du ladda in då?
Du kan nog behöva uppdatera dem!
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)