Speltest: Bioshock Infinite
Bioshock Infinite | |
Genre: | Förstapersonsskjutare, action-rollspel |
Grafikmotor: | Kraftigt modifierad Unreal Engine 3 DirectX 9.0c, DirectX 11 |
Rekommenderat Systemkrav: | Windows XP / Windows Vista Fyrkärnig processor från Intel eller AMD på 2,0 GHz 2 GB RAM NVIDIA GTX 400 / AMD HD 5000 med 1GB minne |
Utrymme på hårddisk: | ~17GB |
Utvecklarstöd: | AMD Gaming Evolved |
Prestandatest: | Integrerat prestandatest |
Betyg på metacritic: | 95/100 |
Kul att se Project Cars i er testsvit!
Så AMD kör med CUDA-kärnor också nu… 😀 (första tabellen, första sidan)
[quote name=”SvenTobak”]Kul att se Project Cars i er testsvit![/quote]
Kul att det uppskattas, SvenTobak! Vi har ytterligare lite fler speltitlar som vi kommer lägga till inom kort! 🙂
[quote name=”instream”]Så AMD kör med CUDA-kärnor också nu… 😀 (första tabellen, första sidan)[/quote]
Där hade det visst smugit sig in ett fel i vänsterkolumnen, nu är det i alla fall åtgärdat – tack för påpekandet! 🙂
Hej, bra test som vanligt NHW men på Far Cry 4 har ni inga resultat från 4k utan två stycken på 1440p. 🙂
Tycker ruta per watt resultaten är mer än missvisande om ni bara prövar ett spel som är optimerat för AMD kort istället för hela spelsviten. Sedan borde ni byta färg på stapeln för AMD Radeon 380X från orange till mörkrött istället så känner igen att det är ett AMD-kort som testas.
Men annars bra test!