Tips för att passera Metro: Last Light - huvudplotten # 33
Det skulle vara bra att utforska byggnaden som ligger precis intill vallen. Följ de många kupongerna här och börja med att söka efter det första rummet i byggnaden. Förutom standardtillbehör kan du också hitta nattsynsglasögon. Från och med nu (men inte nödvändigtvis) kan du ge upp ficklampan till förmån för nattsynsglasögon.
Fortsätt utforska byggnaden för att komma till dörren med en annan fälla framför den. I rummet hittar du standardtillbehör, en bandspelare och en sida med Artems dagbok på golvet. Slutligen interagera med kopplingsboxen, som slår på strålkastarna runt byggnaden. Nu kan du lämna denna plats, helst efter samma väg som du valde att komma hit (området nedan är starkt bestrålat).
Gå till kyrkan nu. Om du fortfarande inte kan se din destination, oroa dig inte för det och använd en kompass för att hjälpa dig att navigera. När du går, leta efter möjliga lådor och lik och försök att minimera möten med mutanter för att inte använda för många patroner och första hjälpen. Undvik också attacken från det stora gröna monsteret genom att hoppa åt sidan.
Följ kompassavläsningarna och passera en stor förstörd byggnad till höger. Hantera mutanterna i detta område och sväng vänster.
Var försiktig, för nästa gång kommer big green beast att korsa din väg (den här gången längre). Försök inte slåss mot honom och spring för att undvika hans attacker. Gå till byggnaden, och så långt som möjligt, sluta inte.
Kontrollera noggrant byggnadens första våning (det är värt att samla alla förnödenheter, eftersom en chefskonflikt närmar sig) och klättra uppför trappan till andra våningen.
Du borde inte ha bråttom att utforska första våningen, eftersom det finns gott om övergångar här (du kan antingen undvika dem eller avväpna dem). Naturligtvis skulle du bättre utforska hela golvet för att hitta filter och Claymore-gruvor.
Gå nu till den förstörda väggen upplyst av kyrkans ljus. Gå igenom ett mycket smalt bräde och hoppa in i en stor "arena". Att försöka komma till kyrkan kommer att misslyckas eftersom den gröna varelsen kommer att dyka upp framför dig igen. Det är dags för en riktig bosskamp.
Efter stridens början, Ägna lite tid åt att studera huvudbossattackerna, det vill säga övre extremitetsattacker och attacker. I båda fallen är det bäst att hålla sig i konstant rörelse i kombination med Sprint och glimtar mellan väggarna. Samtidigt, var inte uppmärksam på den "vanliga" räkan, för Anna och dina allierade kommer att ta hand om dem.
Det är bäst att använda skjutvapen för att skada chefen. Sikta på huvudets allmänna område, det vill säga på de flammande svamparna. Dessutom rekommenderas att distribuera Claymores i monsterets väg och kasta granater på det, speciellt om det finns en granatkastare runt. online casino software for sale https://b2bslots.com/en/